უჯრედი და მისი სტრუქტურული კომპონენტები
გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილი თემა
უჯრედი და მისი სტრქტურული კომპონენტები/შემაჯამებელი/
სწავლების საფეხური/დისციპლინა
ინტეგრირე საგნების დასახელება
9კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
5 მოსწავლე
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
თემის დამთავრებისას მოსწავლეემა გაიგეს,რომ ორგანიზმები ხასიათდებიან უჯრედული აგებულებით . არსებობენ პროკარიოტული და ეუკარიოტული უჯრედული აგებულების ორგანიზმები ხსნიან ასეთი უჯრედების გამასხვავებელ ნიშნებს .ილუსტრაციაზე შეულიათ ამოიცნონ უჯრედის ძირითადი სტრუქტულული კომპონენტები. გაიგეს მათი ფუნქციები. მიკროსკოპში განასხვავებენ მცენარეულ და ცხოველურ უჯრედს.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ ინდიკატორები
ბუნ. 9 კლასი 1.მოსწავლე აკავშირებს უჯრედის სტრუქტურას ფუნქციასთან შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
· ილუსტრაციების და /ან მიკროსკოპის საშუალებით იკვლევს სხვადასხვა სახის უჯრედის
· (მაგ. მცენარეული ,ცხოველური)აგებულებას ,ასახელებს მათ მსგავს და განსხვავებელ სტრუქტურებს,შედეგებს გამოსახავს გრაფიკულად (მაგ.,ვენის დიაგრამის საშუალებით)
· ილუსტრაციაზე ამოიცნობს უჯრედის ძირითად სტრუქტურულ კომპონენტებს და ასახელებს მათ ფუნქცი ას.
· ილუსტრაციაზე ამოიცნობს პროკარიოტულ და ეუკარიოტულ უჯრედებსდა ასახელებს მათ ძირითად განმასხვაბებელ ნიშნებს.
· მოიპოვებს მასალას უჯრედის შესწავლაში სხვადასხვა ტექნოლოგიის მნიშვნელობის შესახებ და წარმოადგენს ნამუშევარს.
თანმიმდერობა
.1.საშინაო დავალების შემოწმება-5 წუთი.
2.ფრონტალური კუთხეები თემის ირგვლივ-10 წუთი.
3.ინდივიდუალური გამოკითხვა არანაკლებ ორი მოსწავლისა-10 წუთი.
4.ახალი მასალის წარდგენა ბავშვების ცოდნის აქტიური მობილიზებით-15 წუთი.
5.შეფასება საშინაო დავალების პირობის გაცნობა-5 წუთი.
შეფასება
შეფასების სქემა იხილეთ გაკვეთილის კოლექციაში.
საკლასო მენეჯმენტი/საგანმანათლებლო რესურსები
სახელმძღვანელოები,ილუსტრაციული მასალა,მიკროსკოპი მშრალი და ახალიპრეპარატებით, კომპიუტერი.
გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილი თემა
უჯრედი და მისი სტრქტურული კომპონენტები/შემაჯამებელი/
სწავლების საფეხური/დისციპლინა
ინტეგრირე საგნების დასახელება
9კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
5 მოსწავლე
აქტივობის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
თემის დამთავრებისას მოსწავლეემა გაიგეს,რომ ორგანიზმები ხასიათდებიან უჯრედული აგებულებით . არსებობენ პროკარიოტული და ეუკარიოტული უჯრედული აგებულების ორგანიზმები ხსნიან ასეთი უჯრედების გამასხვავებელ ნიშნებს .ილუსტრაციაზე შეულიათ ამოიცნონ უჯრედის ძირითადი სტრუქტულული კომპონენტები. გაიგეს მათი ფუნქციები. მიკროსკოპში განასხვავებენ მცენარეულ და ცხოველურ უჯრედს.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი/ ინდიკატორები
ბუნ. 9 კლასი 1.მოსწავლე აკავშირებს უჯრედის სტრუქტურას ფუნქციასთან შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე:
· ილუსტრაციების და /ან მიკროსკოპის საშუალებით იკვლევს სხვადასხვა სახის უჯრედის
· (მაგ. მცენარეული ,ცხოველური)აგებულებას ,ასახელებს მათ მსგავს და განსხვავებელ სტრუქტურებს,შედეგებს გამოსახავს გრაფიკულად (მაგ.,ვენის დიაგრამის საშუალებით)
· ილუსტრაციაზე ამოიცნობს უჯრედის ძირითად სტრუქტურულ კომპონენტებს და ასახელებს მათ ფუნქცი ას.
· ილუსტრაციაზე ამოიცნობს პროკარიოტულ და ეუკარიოტულ უჯრედებსდა ასახელებს მათ ძირითად განმასხვაბებელ ნიშნებს.
· მოიპოვებს მასალას უჯრედის შესწავლაში სხვადასხვა ტექნოლოგიის მნიშვნელობის შესახებ და წარმოადგენს ნამუშევარს.
თანმიმდერობა
.1.საშინაო დავალების შემოწმება-5 წუთი.
2.ფრონტალური კუთხეები თემის ირგვლივ-10 წუთი.
3.ინდივიდუალური გამოკითხვა არანაკლებ ორი მოსწავლისა-10 წუთი.
4.ახალი მასალის წარდგენა ბავშვების ცოდნის აქტიური მობილიზებით-15 წუთი.
5.შეფასება საშინაო დავალების პირობის გაცნობა-5 წუთი.
შეფასება
შეფასების სქემა იხილეთ გაკვეთილის კოლექციაში.
საკლასო მენეჯმენტი/საგანმანათლებლო რესურსები
სახელმძღვანელოები,ილუსტრაციული მასალა,მიკროსკოპი მშრალი და ახალიპრეპარატებით, კომპიუტერი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий